He-Man and The Masters of the Universe

Το He-Man and The Masters of the Universe γνωστότερο και απλώς ως He-Man ή Χ-Μαν, είναι σειρά κινουμένων σχεδίων, η οποία δημιουργήθηκε, από την εταιρεία Filmation, η οποία χωρίστηκε σε δύο κύκλους 65 επεισοδίων ο καθένας. Η διάρκεια της σειράς, ήταν από το 1983 έως το 1985.

Η ιστόρία, αφορά τον πρίγκηπα Adam, της Eternia, πλανήτη, τον οποίον ο δόλιος Skeletor, ελπίζει να κατακτήσει, χρησιμοποιώντας πονηρά σχέδια και μία ομάδα, ισχυρών υποτακτικών. Ο Adam, για να προστατεύσει την Eternia, από αυτά τα σχέδια, χρησιμοποιεί το μαγικό του σπαθί, το οποίο, του έχει εμπιστευτεί, η Μάγισσα του κάστρου Grayskull, στο οποίο φυλάσσονται, τα μυστικά της Eternia. Χρησιμοποιώντας αυτό το σπαθί, ο Adam, μεταμορφώνεται στο He-Man, τον πιό δυνατό άνθρωπο του σύμπαντος. Όπως ο Skeletor, ο He-Man, έχει και ο ίδιος, ποικίλους φίλους και συμμάχους, οι οποίοι τον βοηθούν, στο να καταστρέψει τα σχέδια του Skeletor ή άλλων κακών.

Η ομάδα του He-Man

He-Man/Πρίγκηπας Άνταμ Ο πρίγκηπας της Ετέρνια, γιός του βασιλιά Ράντορ και της βασίλισσας Μαρλένα. Φαινομενικά ήσυχος, αδέξιος και ανεύθυνος νεαρός, που το νοιάζει, μόνο η διασκέδαση Η συμπεριφορά του, οφείλεται στο ό,τι πρέπει να αποκρύψει, ότι είναι ο He-Man

Πολεμιστής (Man-at-Arms) Ο προσωπικός σωματοφύλακας, του βασιλιά και της βασίλισσας πρώην αρχηγός της βασιλικής φρουράς, επιστήμονας και εφευρέτης. Ο Πολεμιστής, είναι καλός φίλος του Άνταμ, και ένας από τους τρεις, που γνωρίζουν, τη μυστική του ταυτότητα. Ο ψύχραιμος χαρακτήρας του, η πείρα και, η σύνεσή του, τον κάνουν έναν πολύ καλό σύμβουλο και σύμμαχο του He-Man. Το πραγματικό όνομα, του Πολεμιστή, είναι Duncan.

Τήλα (Teela) Η θετή κόρη του Duncan, νυν αρχηγός, της βασιλικής φρουράς και προσωπική σωματοφύλακας του Άνταμ. Η Τήλα, είναι εκπαιδευμένη σε όλες τις μορφές, ένοπλης και άοπλης μάχης, κάτι που την καθιστά, πολύτιμη σύμμαχο, του He-Man. Είναι θερμόαιμη και πολλές φορές, αυτό, της δημιουργεί προβήματα ή τη βάζει σε περιπέτειες. Η ίδια, μη γνωρίζοντας, το μυστικό του Άνταμ, τον θεωρεί ανώριμο, δειλο και ευθυνόφοβο. Παρόλα αυτά, τον αγαπάει και του είναι αφοσιωμένη. Η πραγματική της μητέρα, χωρίς η Τήλα, να το γνωρίζει, είναι η Μάγισσα του Grayskull.

Sorceress (Μάγισσα) Η παντοδύναμη μάγισσα, του κάστρου Grayskull και φύλακας των μυστικών, της δύναμης της Eternia και του He-Man. Το πραγματικό της όνομα, είναι Teela-Na και ανέλαβε τη θέση της Μάγισσας, για να σώσει τον τόπο της, από ξένους εισβολείς, εκπληρώνοντας ταυτόχρονα, τη μοίρα της. Η Μάγισσα, είναι ευγενική και λεπτή προσωπικότητα. Είναι εκείνη, που έδωσε στον Άνταμ, το μαγικό σπαθί, που τον μεταμορφώνει σε He-Man και είναι ένας από τους τρεις, που γνωρίζουν το μυστικό. Η κόρη της, είναι η Teela.

Orko (Όρκο) Ο Όρκο, είναι ο μάγος/γελωτοποιός του παλατιού. Κατάγεται από το μακρυνό πλανήτη Trolla, στον οποίο, οι μαγικές του δυνάμεις, είναι πολύ ισχυρές και θεωρείται, ο καλύτερος μάγος. Στην Ετέρνια, τα μαγικά του, πετυχαίνουν πολύ σπάνια και δημιουργούν, κωμικές καταστάσεις. Έγκαταστάθηκε στο παλάτι, αφού έσωσε τον Άνταμ και τον Κρίντζερ, όταν οι δύο, βρίσκονταν σε παιδική ηλικία, από την πλημμύρα, ενός ποταμού. Σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, έχει επιδείξει σημαντικές ικανότητες και έχει σώσει το He-Man και τους φίλους του, από σημαντικά προβλήματα. Είναι αφοσιωμένος φίλος του Άνταμ και ο τρίτος, που γνωρίζει το μυστικό.

Cringer/Battlecat (Κρίντζερ/Μπάτλκατ) Ο Κρίντζερ, είναι το κατοικίδιο αιλουροειδές, του Άνταμ και μοιάζει πολύ, σε πράσινη τίγρη, με κίτρινες ρίγες. Ο χαρακτήρας του, είναι ήσυχος, ευθυνόφοβος και πολύ δειλός. Αγαπάει τον ύπνο και το φαγητό. Παρόλα αυτά, είναι πιστός τον Άνταμ και, αρκετές φορές, έχει ξεπεράσει τη δειλία του, για να τον βοηθήσει. Όταν ο Άνταμ, μεταμορφώνεται, στρέφει το σπαθί του, στον Κρίντζερ και τον μεταμορφώνει στο Μπάτλκατ. Ο Μπάτλκατ, αποκτά πανοπλία και γίνεται γενναίος και πάντοτε, έτοιμος για μάχη. Και ο Κρίντζερ και ο Μπάτλκατ, αντιπαθούν αντίστοιχα, τις διαφορετικές προσωπικότητες, που τους χαρίζει, το σπαθί.

Stratos (Στράτος) Ο αρχηγός των φτερανθρώπων του Άβιον, συμμάχων των δυνάμεων του Καλού και του He-Man. Ο Στράτος, είναι υπολογιστικός και σοβαρός χαρακτήρας, ο οποίος υπακούει με σεβασμό, στος νόμους του Άβιον και της Ετέρνια. Οι ικανότητές του, είναι ή πτήση, η πλήρης ελευθερία κινήσεων, στον αέρα και η εκτόξευση ακτίνων ενέργειας, από τα χέρια του. Είναι αφοσιωμέμος, στο παλάτι και σημαντικός φίλος και σύμμαχος, του He-Man.

Ram-Man (Ραμ-Μαν)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License